Skip To The Main Content

Alle produkter fra AURA Fiber inkluderer fri support og en god serviceaftale.

Hos AURA Fiber lægger vi stor vægt på god kundeservice. Når du køber produkter hos AURA Fiber, får du derfor altid fri support og en god serviceaftale med i prisen.

Service og fejlretning

AURA Fiber afhjælper fejl i din Fiberforbindelse og det tilhørende udstyr på de arbejdsdage, der er angivet i skemaet. Tiden angiver de timer, hvor der arbejdes. Fejlretning foregår som standard i tidsrummet 8-16 på hverdage.

Du kan ringe til os på 70 150 175

Klik her for at se, hvornår du lettest kommer igennem til Support.


Vi supporterer følgende styresystemer:
Windows: Windows XP, Windows Vista og Windows 7 eller nyere
MAC: OS X og nyere.
                                                                                                         

Telefontider

Privat Service Standard


Telefonisk support
Hverdage kl. 9-21
Weekend kl. 10-16
Regningsservice Man - tors. kl. 9-16
Fredag kl. 9-15
Service/Fejlretning
    Arbejdsdage og tidspunkter
Man - tors. kl. 9-16
Fredag kl. 9-15
Reaktionstid
    Fejl der rettes fra support
    Hvis teknikerbesøg er påkrævet
 
1 arbejdsdag
3 arbejdsdage


Forklaring til skemaet

Reaktionstid er det tidsrum, der maksimalt kan gå, fra vi registrerer din indmelding af fejlen, til vi påbegynder fejlretningen.
Hvis fejlen kan rettes fra support, er reaktionstiden selvfølgelig hurtigere, end hvis et teknikerbesøg er påkrævet.
De to typer reaktionstider er overlappende. Hvis du har en Service Standard aftale, og AURA Fiber uden held har forsøgt at rette fejlen fra support i 1 arbejdsdag, går der maksimalt 2 arbejdsdage, inden vores tekniker påbegynder fejlretningen.

Se driftsinformation

Her finder du oplysninger om generelle driftsproblemer samt varslinger ved systemarbejde 

 Læs mere

Ledte du efter en vejledning?     

Find alle vejledninger og vilkår her


Punkt_mellemrum