Skip To The Main Content

Dine nuværende abonnementer

Du skal selv huske at opsige dine nuværende abonnementer på Internet, TV og telefoni. Generelt opfordrer vi til, at du først opsiger dem, når du ved, hvornår vi installerer Fiberboksen i dit hjem.

Specielt for telefoni - overflytning af telefonnummer

Hvis du har valgt Waoo telefoni og ønsker at overflytte dit telefonnummer, skal du ikke opsige dit eksisterende telefonabonnement. Du vil få tilsendt en fuldmagt fra os, som skal bruges til at overføre nummeret. Det er vigtigt, at underskriveren på fuldmagten er den, der hos den pågældende leverandør har indgået aftalen.

Vi kontakter din udbyder og sørger for, at dit nummer bliver overflyttet. Husk, at du skal beholde din nuværende telefoninstallation, indtil du får besked om at nummeret er flyttet.
Vær opmærksom på at telefonnummeret skal være "rent", inden det kan flyttes. Ellers vil overførslen blive afvist af din nuværende leverandør. Det vil sige, at der ikke må være ekstra services tilknyttet, såsom "vis nummer", "nummerbestemt ringning", "Duet" eller lignende.

Ønsker du et nyt nummer, skal du derimod selv opsige dit nuværende abonnement, på samme måde, som du opsiger dine abonnementer på Internet og TV.